• Brezplačno pošiljanje ta teden!
  • 30-dnevno zagotovljeno vračilo denarja
  • Izdelki za več kot 35 000 različnih naprav!

Vprašanja? Pošta na: info@DustDeal.si

Pogosto zastavljena vprašanja

Radi pomagamo!

Kdo bo dostavil vaše naročilo je odvisno od države in mesta, kjer prebivate. DustDeal.si za dostavo vedno poskuša uporabiti poštne storitve. Pogosto vam ni treba biti doma za prevzem paketa. V nekaterih primerih uporabimo kurirja.

Ponavadi je naročilo z več izdelki dostavljeno kot en paket. Vendar pa se lahko zgodi, da je stran DustDeal.si prisiljena poslati predmete iz druge lokacije. V tem primeru boste prejeli več paketov.

Če je vaše naročilo preveliko za vaš nabiralnik, bo kurir stopil v stik z vami. Če to spodleti, vas prosimo, da stopite v stik s kurirjem in se dogovorite za dostavo.

Žal te storitve ne podpiramo.

Če naslov vnesete med naročanjem, potem je to mogoče. Če je naročilo že v obdelavi, potem ni več mogoče spremeniti naslova. Če ste naročili izdelke na napačni naslov, čim prej stopite v stik s pomočjo uporabnikom.

Ja, naročilo je lahko dostavljeno v poštni predal.

Po posvetovanju s pomočjo uporabnikom lahko napačni predmet vrnete. Seveda bomo popolnoma povrnili stroške pošiljanja in vam pomagali dobiti pravi izdelek takoj, ko bo mogoče.

Običajno traja nekaj ur, preden je koda za sledenje aktivirana. Če se to ne zgodi, lahko stopite v stik z našo pomočjo uporabnikom.

Paketi običajno vsebujejo edinstveno, sledljivo kodo. Če ima vaša pošiljka kodo za sledenje, bo le-ta dodana v zgodovino naročila v vašemu spletnemu računu potem ko jo prejmemo od poštne storitve. Nato lahko sledite paketu med dostavljanjem.

Poštna storitev majhne predmete dostavi v vaš nabiralnik. Običajno vam za prevzem ni treba biti doma.

Velikih predmetov ni mogoče dostaviti v vaš poštni nabiralnik. Poštna storitev bo običajno za predajo vaše pošiljke pozvonila.

V povprečju so naročila dostavljena v enem tednu od oddaje naročila.

DustDeal.si poskuša vedno poslati naročila s pisemskimi pošiljkami. Ko je naročilo poslano kot paket, bo dostavljalec pozvonil. Če vas ne more dobiti, vas bo pozval, da se dogovorite za nov termin prevzema.

Vaše naročilo je dokončno, ko klinete na 'naroči' po izbiri načina plačila.

Korak 1:
Izberite želeni predmet na spletni strani in kliknite gumb 'Naroči zdaj'.
Korak 2:
Nadaljujte z brskanjem po strani, če želite naročiti več predmetov.
Korak 3:
V meniju pritisnite 'nakupovalni voziček' za ogled predmetov, ki ste jih izbrali.Za nadaljevanje nakupovanja in dodajanje novih predmetov v nakupovalni voziček kliknite na gumb 'nadaljuj z nakupovanjem'. Za začetek opravila naročanja uporabite gumb 'naroči'.
Korak 4:
Izpolnite svoje podrobnosti, če prvič naročate na DustDeal.si. Če ste že naša stranke, se lahko prijava prijavite v svoj osebni račun. Po prijavi lahko spremenite in preverite podatke predračuna in podrobnosti dostave.
Korak 5:
Preverite izpolnjene podrobnosti in izberite način plačila.
Korak 6:
Ko je vse izpolnjeno in se strinjate s splošnimi pogoji, lahko oddate naročilo s pritiskom na gumb 'naroči'.
Korak 7:
Sedaj boste prispeli na transakcijsko stran plačilnega sistema. Ko je plačilo končano, boste prejeli potrditveno e-pošto.

Oddano naročilo je lahko spremenjeno le isti dan. Če želite spremeniti naročilo pozneje, je bilo naročilo morda že poslano. V tem primeru stopite v stik s pomočjo uporabnikom, ki vam bo pomagala.

Svojo celotno zgodovino naročil lahko vidite, če se prijavite v 'Moj Račun'.

Stanje zaloge je prikazano za vse predmete. Visoko stanje zaloge ne pomeni nujno, da je zaloga na mestu blizu vas. Mogoče je, da naročilo traja nekaj dni. Za več podrobnosti preverite dostava

V povprečju so naročila dostavljena v enem tednu od oddaje naročila. Včasih lahko dostava traja malo dlje.

Če ste prejeli kodo za sledenje, lahko dostavi sledite sami. Če kode za sledenje niste prejeli, potem morda koda ni na voljo. V tem primeru stopite v stik s pomočjo uporabnikom. Tam boste lahko dobili več informacij.

Morda vsi predmeti niso bili poslani v enem paketu. To je odvisno od zaloge po lokacijah. Preostali premeti bodo prispeli v nekaj dneh.

DustDeal.si sodeluje skupaj z različnimi veliki ponudniki plačilnih storitev. Te organizacije zagotavljajo visoke varnostne standarde, da lahko obdelujejo plačila kolikor je le mogoče varno.

Na DustDeal.si vam ni treba plačati stroštkov pošiljanja, ne glede na vrednost nakupa.

Na strani https://www.dustdeal.si/redeem lahko unovčite kodo za popust. Ko boste predmete dodali v voziček, bo popust samodejno odštet.

Na strani https://www.dustdeal.si/redeem lahko unovčite kodo za popust na vašem kuponu. Ko boste predmete dodali v voziček, bo popust samodejno odštet.

Ja, kupon lahko uporabite na splentih trgovinah BatteryUpgrade, Dustdeal in LightUpgrade.

DustDeal.si ponuja različne načine plačila. Razpoložljive možnosti lahko vidite na blagajni in na naslednji strani: https://www.dustdeal.si/payment.php

Žal ni mogoče plačati s čekom.

DustDeal.si sodeluje skupaj z različnimi veliki ponudniki plačilnih storitev. Te organizacije zagotavljajo visoke varnostne standarde, da lahko obdelujejo plačila kolikor je le mogoče varno. DustDeal.si nikoli ne shrani občutljivih plačilnih podatkov, kot so številke kreditnih kartic in kode pin.

Če imate kartico Visa, American Express ali Mastercard, lahko naročilo nemudoma plačate preko varnega plačilnega okolja Adyen.

Namig: Banke in ponudniki kreditnih kartic so zelo strogi. Uporabiti morate natanko enako ime (vključno z nazivom) kot je na kartici, 100% natančno. Preverite datum poteka veljavnosti (mesec in leto) in število CVV2. Seveda je tudi številka kreditne kartice ključnega pomena.

Ali imate težave s plačilom, včasih z nejasnimi ali brez sporočil o napakah? Potem sledite tem namigom ali vprašajte pomoč uporabnikom za pomoč. Včasih imajo stranke težave, ker njihova kartica še ni bila aktivirana ali pa je bila blokirana. V teh primerih je za pomoč pametno stopiti v stik z vašo banko ali ponudnikom kreditne kartice.

PayPal je spletni način plačevanja, ki ga lahko uporabljate v skoraj vseh državah sveta. Z računom PayPal lahko povežete več načinov plačila, kot so kreditne kartice ali bančni računi.

iDeal je sistem za izvajanje spletnih plačil, ki ga uporabljajo številne nizozemske banke. Ali imate spletni bančni račun ene od naslednjih bank: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers ali Knab? Potem lahko uporabite svoje osebne bančne podatke za plačilo preko njihovega sistema iDeal. Plačilo bo nemudoma prispelo na DustDeal.si.

Ja, to je mogoče, za več informacij pojdite na stran plačila.

Finančne podatke lahko najdete na stran stika

Svoj predračun lahko potem, ko je bila pošiljka poslana, prejmete s svojega uporabiški račun.

Vaš denar bomo vrnili v 14 dneh po prejemu vrnjenega predmeta. To se sklada z zakoni za spletne trgovine v Evropi.

Po preklicu naročila boste denar dobili takoj, ko bo mogoče. Po preklicu lahko to traja največ 14 dni.

Če naročila ne plačate takoj, vas bomo nekajkrat opomnili na plačilo. Če se ne odzovete, bo naročilo sčasoma preklicano (s strani DustDeal.si).

Ko imate na računu denar, bo le-ta uporabljen med opravilom plačevanja naročila. Vrednost na vašem računu bo odšteta od vrednosti, ki jo je treba plačati.

Na naslednji strani, [[redeemURL], lahko unovčite kodo za popust na vašem kuponu. Po tem bo popust samodejno odštet, ko izdelke dodate v košarico.

V tem primeru najverjetneje uporabljate kartico Verified by Visa ali Mastercard SecureCode. Te kartice zahtevajo, da Visa ali Mastercard naložita zunanjo stran. Mogoče je, da to stran blokira vaš požarni zid ali program za blokiranje pojavnih oken. To lahko izklopite v brskalniku. Če imate več vprašanj o tem, prosimo stopite v stik z nami.

To je aktivacija varnostne kode s strani vašega ponudnika kredite kartice. Glede na vašega ponudnika se ta sistem imenuje Verified by VISA ali MasterCard SecureCode. Kodo lahko aktivirate ali pa aktivacijo preskočite s klikom na 'don't activate'.

Če med plačilom prejmete sporočilo o napaki, vedno najprej preverite, da ste pravilno izpolnili vse podrobnosti. Če imate še vedno težave, stopite v stik s pomoočjo uporabnikom preko e-pošte. Navedite natančne vrednosti, ki so povzročile sporočilo o napaki. Če je mogoče, priložite zaslonsko sliko.

DustDeal.si vedno ponuja garancijo proizvajalca. Najmanjša garancija na vse predmete je 12 mesecev.

Garancijski načrt lahko zahtevate skozi pomoč uporabnikom. Najboljše je, da pomoči uporabnikom pošljete e-pošto. Naslov e-pošte lahko najdete pod naslovom [[contactURL]]

DustDeal.si je odgovoren za stroške pošiljanja, če uporabite garancijski načrt.

Ko kupite predmete preko interneta, imate pravico do preizkusnega obdobja. Preizkusno odbobje je količina časa v katerem lahko razmislite in se odločite ali predmet ustreza vašim željam. Če vam predmet ne ustreza, ga lahko vrnete, ne da bi navedli razlog. To se imenuje tudi pravica vračila. Preizkusno obdobje traja 30 dni od prejema izdelka. Če v preizkusnem obdoju uporabite izdelek na način, da izdelka ni več mogoče prodati, je preizkusno odbobje neveljavno.

Preizkusno obdobje traja 30 dni od prejema predmeta.

Račun za vaš predmet je tudi garancijski list za vaš premet. Če želite garancijo uporabiti, boste potrebovali kopijo računa. Svoj račun lahko najdete v odseku 'Moj račun'.

Med preizkusnim obdobjem (30 dni od prejema predmeta) lahko predmet vrnete, ne da bi navedli razlog. Izven preizkusnega obdobja nas lahko vprašate o vračilu, na primer, če se je predmet pokvaril med garancijskim obdobjem.

Prosimo stopite v stik s pomočjo uporabnikom. Pomoč uporabnikom vam bo dala prava navodila za vračilo predmetov.

Med preizkusnim obdobjem (30 dni od prejema predmeta) lahko predmet brezplačno vrnete ne da bi navedli razlog.

DustDeal.si vam ob vračilu predmeta ne zaračuna dodatnih stroškov. Vračilo predmeta DustDeal.si je na vaše stroške. V primeru da ste zahtevali povračilo plačila, vam bo DustDeal.si povrnil celoten znesek, vključno z morebitnimi stroški pošiljanja.

Denar bo nakazan nazaj na vaš račun v 30 dneh.

Vrnete lahko enega ali več predmetov. Ni vam treba vrniti celotnega naročila.

Predmet lahko najdete na spletni strani na več načinov. Iščete lahko po imenu naprave. Na voljo imate dva načina: uporaba 'iskalne vrstice' in uporaba 'izberite svojo napravo'. Nato vas bo spletna stran vprašala za vrsto naprave, znamko in model. Če teh podatkov ne veste, jih običajno lahko najdete na nalepki na vaši napravi. Drug način je iskanje originalnega dela, ki ga želite zamenjati. Vsak predmet ima eno ali več kod proizvajalca (kode so vidne na predmetu). To kodo ali 'številko dela' lahko iščete z iskalno vrstico.

Iščete lahko napravo (kombinacija znamke in modela) ali z uporabo številke dela. Številka dela je edinstvena koda, ki je prikazana na predmetu, ki ga želite zamenjati.

Ko se poskusite prijaviti na Moj račun in ne veste več gesla, lahko zahtevate začasno geslo z uporabo povezave pod polji za prijavo.

Ko opravite prvo naročilo, boste preko e-pošte prejeli samodejno ustvarjeno geslo. DustDeal.si vam svetuje, da geslo nemudoma zamenjate z geslom po izbiri.

Ko med opravilom naročanja izpolnite vse svoje podrobnosti, bo račun za vas samodejno ustvarjen.

Podatkov o strankah ne delimo s tretjimi osebami. Edina izjema so podatki, ki jih delimo s ponudniki spletnih storitev z namenom olajšanja spletnih plačil. Podatki o strankah so vedno poslani skozi varno povezavo SSL.

Preko uporabiški račun se lahko prijavite v okolje svojega računa. Po prijavi boste nemudoma videli vsa svoja naročila.

Preko uporabiški račun svojega računa se lahko prijavite v okolje svojega računa. Po prijavi boste nemudoma videli vsa svoja naročila. Ko kliknete na ikono pod 'Račun', boste videli ustrezni račun.

Ko se prijavite preko uporabiški račun lahko uporabite gumb 'Spremeni' za spremembo osebnih podatkov.

Ko se prijavite preko uporabiški račun lahko uporabite gumb 'Spremeni' za spremembo vašega gesla.

DustDeal.si vedno skrbi, da so podatki na spletni strani pravilni. Vseeno pa se lahko zgodi, da najdete napako na spletni strani. DustDeal.si si želi izboljšati svoje storitve, zato lahko komentarje lahko vedno pošljete preko stran stika.

Če imate številko DDV in naročite več kot 350€, lahko naročite preko strani za podjetja. Za več podrobnostih o prednostih poslovnega računa, si oglejte našo poslovno stran.

Za zahtevo računa lahko uporabite e-poštni naslov business@DustDeal.si. Zastopnik za poslovne račune bo stopil v stik z vami takoj, ko bo mogoče.

Vse naše poslovne stranke uživajo v odlični in osebni storitvi poslovnih zastopnikov. Poleg tega boste prejeli kakovostne predmete za konkurenčne cene.

Kot poslovna stranka ste nam zelo pomembni. Uživali boste v osebni pomoči uporabikom, ki bo hitro in natančno odgovorula na vaša vprašanja. Poleg tega boste prejeli konkurenčno ponudbo za vsa naročila, ki bo natančno prilagojena vaši situaciji.

Če prvič stopate v stik s poslovnim oddelkom, je najboljše, če uporabite naslednji naslovi e-pošte: business@DustDeal.si.

Zahtevo za predračun lahko pošljete na naslov e-pošte: business@DustDeal.si. Zastopnik za poslovne račune vam bo poslal predračun takoj, ko bo mogoče.

DustDeal.si ponuja različne načine plačevanja. Razpoložljive možnosti plačila lahko vidite med postopkom oddaje naročila in na naslednji strani:https://www.dustdeal.si/payment.php.

DustDeal.si je del podjeta BraunOni B.V. DustDeal.si je registrirana pri nizozemski gospodarski zbornici pod številko 08129450. Če imate vprašanje in odgovora nanj na tej strani niste našli, lahko v stik z nami stopite preko stran stika

Svoje cene lahko držimo nizko z optimizacijo našega poslovnega procesa. Namesto da bi imeli 24/7 na voljo osebje, ki bi odgovarjalo našim strankam po svetu, DustDeal.si ponuja visoko kakovostno storitev s pomočjo preko e-pošte. Na ta način vam lahko DustDeal.si običajno odgovori v 24 urah. S tem znižamo stroške, kar zagotovi nižjo ceno naših izdelkov.

Ne morete najti želenega izdelka? Poskusite z uporabo iskanja

Enostavno izberite napravo ali kategorijo

Mnenja

  • Brezplačno pošiljanje ta teden!
  • 30-dnevno zagotovljeno vračilo denarja
  • Izdelki za več kot 35 000 različnih naprav!

Vprašanja? Pošta na: info@DustDeal.si

Stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Preberite naša pravila uporabe piškotkov. Če uporabljate našo spletno stran predvidevamo, da se strinjate s pravili.